Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Honigkörbebug

Håçkbørð
Holzfäller
Registered: 09 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Honigkörbebug

· 
Gepostet: 15.02.2007 - 13:15  ·  #1
Editiert von maximilius: Bitte beim Nächstenmal beim Anreißen eines neuen Themas auch ein eigenes Thema öffnen.
Habe nun deinen Beitrag in ein eigenes Thema transferiert.

es hieß doch mal, daß wenn man mehreren imkern exakt(pixelgenau) das selbe anbaugebiet zuweist, das diese dann jeder imkar aus einem baum jeweils einen hodig rausholt.

Ich hab das nun gerade getestet auf einer dafür erstellten Map... ich kam überraschenderweise, je nach anzahl der bäume, sogar zu einem gegenteiligen ergebniss(bei 5 imkern und weniger als 6 bäumen)

Gibts da etwas bestimmtes zu beachten?

Similar topics:

maximilius
Priester
Registered: 01 / 2007

VPN-Key:
Betreff:

Re: Honigkörbebug

· 
Gepostet: 15.02.2007 - 14:28  ·  #2
Ein Artikel zu genau diesem Bug ist von mir in Arbeit.
Ich habe da eine Ahnung, wie der Bug genau ausgelöst wird, muss dazu aber noch Tests durchführen.

lg Stephan
Reaper
Sägewerker
Registered: 10 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

Re: Honigkörbebug

· 
Gepostet: 29.06.2007 - 12:22  ·  #3
wann gehts denn mal weiter? möchte auch mal wieder was zu lesen haben :-))
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.