Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Die Siedler 7

Pionier
Registered: 01 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

Die Siedler 7

· 
Gepostet: 26.01.2010 - 17:35  · #1
Hi,

wollt mal in die Runde fragen, wer noch am Betatest von S7 teilnimmt?

Ich habe mich schon wider abgemeldet, da das Spiel einfach zu viele Ressourcen benötigt, durch ständiges Ruckeln für mich unspielbar ist.
Grafik etc. find ich ansonsten nicht schelcht, aber viel zu viele Details im Detail, diese ganze Grafiküberladung stört mich schon seit S4 ;)

Similar topics:

Schwertkämpfer
Registered: 05 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Re: Die Siedler 7

· 
Gepostet: 26.01.2010 - 18:21  · #2
Hallo wusseler, ich wollte dich nur darauf hinweisen, dass du vermutlich gerade gegen deinen NDA verstösst.
Bäcker
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 26.01.2010 - 20:11  · #3
Wenn ich wüsste wo man sich da anmelden kann würde ich mir vielleicht auch mal die Zeit nehmen und es versuchen. 😄
Pionier
Registered: 01 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 29.01.2010 - 07:25  · #4
Hab ich Spielinterne Daten verraten, die nicht im Ubi-Video zu sehen sind? Glaub allgemeines "Gelaber" ist doch zulässig, oder?
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.