Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Zweiter Computer im gleichen Haushalt

michi88
Bäcker
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Zweiter Computer im gleichen Haushalt

· 
Gepostet: 12.06.2022 - 16:53  ·  #1
Hallo zusammen

Ich habe soeben auf meinem Laptop die A-Lobby heruntergeladen. Ich weis dass ich hier mal was gelesen von zwei Rechnern in einem Haushalt habe.

Meine Situation ist folgender massen:
Mein Hauptrechner ist im Büro. Funktioniert soweit Jahrelang alles einwandfrei :-)
Auf meinem Laptop habe ich soeben die A-Lobby installiert welche auch super läuft.
Ich spiele mit beiden Geräten über den selben Internetanschluss. :D

Nun aber war mir das man es melden sollte wegen der VPN.
Ich möchte nicht, dass ich gesperrt oder blockiert werde.

Wünsche euch einen schöner Sonntagabend.

Es Grüsst
michi88

Similar topics:

adrianer
Bastler ohne Hand
Homepage: adrianer.org
Registered: 06 / 2009

VPN-Key:
Betreff:

Re: Zweiter Computer im gleichen Haushalt

· 
Gepostet: 12.06.2022 - 19:26  ·  #2
Wenn Du auf beiden den gleichen Nick (michi88) nutzt dann ist das so ganz normal und O.K. :)
michi88
Bäcker
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Re: Zweiter Computer im gleichen Haushalt

· 
Gepostet: 12.06.2022 - 23:35  ·  #3
Quote by adrianer

Wenn Du auf beiden den gleichen Nick (michi88) nutzt dann ist das so ganz normal und O.K. :)

Das ist auch so mein Plan :-) Dieser Nick trägt mich durchs ganze Siedler Leben
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.