Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Klasse Job Jungs=)

Zahmekoses
Wasserträger
Registered: 07 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

Klasse Job Jungs=)

· 
Gepostet: 14.01.2008 - 19:55  ·  #1
Macht weiter so=)

Kriegt auch nen extra Knuddler in Wupper;-)

Zahmi

Similar topics:

maximilius
Priester
Registered: 01 / 2007

VPN-Key:
Betreff:

Re: Klasse Job Jungs=)

· 
Gepostet: 14.01.2008 - 20:53  ·  #2
Zahmi, das habe ich alles nur für dich gemacht, weil ich immer noch nicht darüber hinweg bin, dass ich damals vergaß, den Knoblauch in den Backautomaten zu stecken :-)

lg Stephan
Zahmekoses
Wasserträger
Registered: 07 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 15.01.2008 - 07:19  ·  #3
Quote by maximilius
Zahmi, das habe ich alles nur für dich gemacht, weil ich immer noch nicht darüber hinweg bin, dass ich damals vergaß, den Knoblauch in den Backautomaten zu stecken :-)

lg Stephan

loool
Es sei dir hiermit verziehen ;-)
Artie
freier Siedler
Registered: 07 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 15.01.2008 - 11:21  ·  #4
Hallo euch super tollen Typen die an der alternativen Lobby gearbeitet haben.
Hochachtung euch allen die daran gearbeitet haben das ist das beste was es bisher gab und BB ist damit schon überflüssig geworden.

Lang lebe S3 und alle diejenigen die es weiterleben lassen ob Entwickler, als auch die lieben Spieler die es noch spielen wollen denn ohne euch geht nun mal nix.

Gruß Artie
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.