Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

Karten

hoffiboffi
streikender Siedler
Registered: 06 / 2015

VPN-Key:
Betreff:

Karten

· 
Gepostet: 23.07.2015 - 09:52  ·  #1
Hi ich bin der Tom,
ich bin nicht so viel Online Spiel aber wahnsinnig gern siedler 3.
Ich wollte fragen wie ich Karten von der Website bei meinem Spiel einsetzen kann um sie zu spielen?
Wenn ihr mal einen Übersetzer braucht mein Englisch ist nicht so schlecht.
Bei Fragen schreibt mir einfach.

Similar topics:

Zwirni
Forumsinventar
Registered: 11 / 2013

VPN-Key:
Betreff:

Re: Karten

· 
Gepostet: 23.07.2015 - 11:49  ·  #2
Hi,

wenn du von der MapBase eine Karte runterlädst, ist sie i.d.R. als rar- oder zip-Datei gepackt. Nach dem Download kannst Du diese Dateien entpacken und die entpackten Dateien dann innerhalb der Siedler3-Installation im Ordner Map\User\ ablegen. Danach kannst Du sie nach dem Start von Siedler 3 auswählen um sie zu starten.

Alternativ dazu kannst Du auch die aLobby verwenden. Wenn dort ein Spiel offen ist zu dem Du die Map nicht hast, kann die aLobby dir diese Datei runterladen und legt sie im richtigen Verzeichnis ab. Danach kannst Du auch sofort das Spiel betreten.

Wegen Übersetzungen bitte hier schauen: cb3/topic.php?t=5464

Zwirni
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.