Hint

After clicking "OK" a connection to Facebook will be established so that you can share the post there with your Facebook account.

kicken...

Frumpy
Farmer
Registered: 04 / 2005

VPN-Key:
Betreff:

kicken...

· 
Gepostet: 17.06.2010 - 23:00  ·  #1
mal wieder was nettes zum thema kicken und faire teams.....

frische brise kickt bärenpower mit der bemerkung : er ginge ja gar nicht. ( sollte er ja nachträglich wissen warum *g)
akasha und golem dürfen bleiben, ..natürlich im gegnerteam.
...nach 90 minuten gnadenloses umrennen.
ich denke mal perfekte strategie durch kicken. ;)

..zur nachahmung empfohlen.
Hallo Doriiii
Schmied
Registered: 03 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

Re: kicken...

· 
Gepostet: 18.06.2010 - 11:04  ·  #2
oh man, wenn ich jedes mal schreiben würde was mich stört, wäre es ein Politikforum -.-.
Wenn mir was nicht passt geht´s mir rechts rein und links ausem ohr wieder raus, wieso schafft ihr das nicht? Da sind wir wieder bei Thema Kindergarten-.-.
Achja NRW kriegt vielleicht neuwahlen, weil die hier sich nicht einig werden, so nen gagg -.-
Reaper
Sägewerker
Registered: 10 / 2006

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 18.06.2010 - 20:38  ·  #3
Vielleicht schreibt Frumpy damit sich die Spieler mal Gedanken drüber machen? kann ich verstehen.
Wenn man nichts bemängelt ändert sich auch nichts was falsch ist.
Luscheee
Holzfäller
Registered: 12 / 2008

VPN-Key:
Betreff:

· 
Gepostet: 20.06.2010 - 06:36  ·  #4
also ich hab euch lieb :)
Gewählte Zitate für Mehrfachzitierung:   0

Registered users in this topic

Currently no registered users in this section

The statistic shows who was online during the last 5 minutes. Updated every 90 seconds.

Cookie Consent

This site uses cookies and tracking and (re-)targeting technologies to provide you with the best possible functionality and to constantly improve our website and advertisements.

By selecting "Accept cookies" you allow this website to use these cookies and technologies. This website may share this information with third parties - such as social media advertising partners like Google, Facebook and Instagram - for marketing purposes. Please visit our Privacy Policy (see section on cookies) for more information. There you will also find out how we use the data for necessary purposes (e.g. security).

Manage cookie settings

Please select and accept your cookie settings:

Further information on the data used can be found in the data protection declaration.